Wyzwanie społęczne: Smart living

Tap To Speak

Krótko opisz swoje rozwiązanie/produkt:

Tap To Speak to narzędzie, dzięki któremu widownia może komunikować się w czasie rzeczywistym z prowadzącym prelekcję lub warsztat.
Zamienia ona każdy z telefonów na sali w mikrofon. Umożliwia komunikację dźwiękową, tekstową, ale także przeprowadzanie ankiet, czy sondaży.
Daje możliwość także identyfikacji uczestników i osób, które zadają pytania, a także tematu jaki chcą poruszyć.
Nasi klienci odnotowują wzrost zaangażowania do 800%. Rozwiązujemy problem komunikacji, także z tą nieśmiałą lub niemą częścią widowni, która boi się zadać pytanie publicznie.
Dla przykładu jeden z naszych klientów – Geoff Roski z Covance INC mówił, iż na wydarzeniu w Londynie zebrał około 900 pytań z widowni, co pozwoliło mu przygotować się na kolejne wydarzenie jak nigdy wcześniej.

Nad produktem pracujemy od 2015 roku, a w marcu 2016 uwolniliśmy otwartą wersję beta, do której zapisały się takie firmy jak: Microsoft, Disney, Toshiba, Mariott, Ritz-Carlton, Metlife, Wholefoods, US Bank, Harvard University.

W jaki sposób Twoje rozwiązanie/produkt stanowi odpowiedź na wybrane wyzwanie społeczne?

Na całym świecie 213 milionów ludzi uczęszcza na ponad 5 milionów wydarzeń każdego roku z czego tylko 5%-10% wchodzi w bezpośrednią interakcje z prowadzącym prelekcję
I w dodatku zadaje pytania niezwiązane z tematem
To dlatego, że wedle statystyk strach przed mówieniem i zadawaniem pytań publicznie jest na pierwszym miejscu największych obaw.
Firmy wydają 565 miliardów dolarów rocznie na całym świecie na organizację wydarzeń, a ich najbardziej znaczącym problemem jest niskie zaangażowanie – a niskie zaangażowanie prowadzi do niskiego zadowolenia z udziału w wydarzeniu.
Dlatego stworzyliśmy Tap To Speak
Dzięki wprowadzeniu naszych rozwiązań klienci odnotowują wzrost zaangażowania nawet o 800% i podkreślają, że ich prelekcje są lepsze niż kiedykolwiek.
Dla przykładu jeden z naszych klientów Geoff Roski z Covance INC poinformował nas, iż na wydarzeniu w Londynie zebrał około 900 pytań, dzięki którym dowiedział się czego oczekują jego uczestnicy, a tym samym pozwoli mu to przygotować się lepiej do kolejnych eventów.

Co cię zainspirowało i dlaczego postanowiłaś/eś zająć się akurat tym wyzwaniem społecznym?

Podczas jednej z konferencji, w których braliśmy udział w sesji Q&A, stwierdzono, że uczestnicy takich wydarzeń często potrzebują łatwego kontaktu z prelegentem, a nie zawsze jest to możliwe. Dodatkowo zauważyliśmy problem z przekazywaniem mikrofonu wśród publiczności, a także to, że ludzie chcieli zadać pytanie, ale bardzo się tego obawiali.
Chcieliśmy ułatwić im naszym narzędziem życie.

Proszę opisać technologię wykorzystaną do opracowania swojego rozwiązania/produktu

MeteorJS, NodeJS, Web RTC, Mongo, Websocket.
Reszty nie mogę powiedzieć.

Opisz swój projekt jednym słowem

Feedback Machine

Jaka jest jedna, najbardziej ekscytująca cecha Twojego projektu?

Na ten moment, kiedy nasz projekt jest znany badanie tego co nieznane. Jak aktywizują się ludzie, co sprawa, że chcą uczestniczyć w wydarzeniach.
Dodatkowo nasi klienci, którzy trafiają do nas już z całego świata.
Korzystali z nas: Microsoft, Disney, Toshiba, Harvard.
I nasza historia, która pokazuje, ze każdego dnia czekają na nas niesamowite wyzwania.
Short story z pół roku:
W kwietniu roku zostaliśmy wybrani, na Webit Conference w Sofia Bułgaria, spośród 2500 zgłoszeń do 100 najlepszych startupów z całego świata (TOP 5), oraz dostaliśmy się do konkursu startup challenge.
W kwietniu roku zostaliśmy także wybrani do najlepszych startupów na European Startup Days, dzięki czemu dostaliśmy stoisko promocyjne podczas Europejskiego Forum Gospodarczego w Katowicach
W maju dostaliśmy 200 000 zł grantu i zostaliśmy poddani procesowi akceleracji przy Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej w programie Startup Spark.
W maju zostaliśmy wybrani do 50 najlepszych startupów na Pioneers Festival, a dzięki współpracy z PARPem mieliśmy swoje stoisko promocyjne podczas tego wydarzenia w Wiedniu
W lipcu zostaliśmy nominowani przez Startup Poland do konkursu Startupy w Pałacu, które odbywają się w Pałacu Prezydenckim przed samym prezydentem RP.
W sierpniu zostaliśmy nominowani do nagrody gospodarczej prezeydenta Rzeczpospolitej Polskiej w kategorii Startup
We wrześniu na Forum Ekonomicznym w Krynicy fundacja Startup Poland opublikowała raport, w którym uznała Tap To Speak za kluczowy w ekosystemie Polski.
We wrześniu do naszych klientów dołączyło Google.
W październiku dostaliśmy nagrodę Mocni w Biznesie.